Місія закладу "Створення освітнього середовища, що дозволить забезпечити розвиток та виховання здобувача освіти, здатного працювати над собою і створювати кращу версію самого себе"

пʼятниця, 21 грудня 2018 р.

Пошук педагогічного почерку

Вебінар: Стандартизація та індивідуалізація навчання: вибір методики відповідно до потреб учнів. 
Про вебінар
  1. Методика: наука чи стиль викладання?
  1. Хто для кого: учні для викладання чи викладання для учнів?
  1. Стандартизація чи індивідуалізація?

Кожному викладачеві доводиться випрацьовувати власний методичний почерк, індивідуальний стиль викладання.
Закономірно постають дилеми
1) ми можна скрізь та завжди послуговуватись одним методичним стилем навчання? 
2) яку методику освіти краще обрати: інформативну чи розвивальну? Або: як їх співвіднести? 
3) Чи варто прилаштовувати методику навчання до особистості учня? Чи треба розробляти різні методики навчання залежно від контингенту здобувачів освіти?
Ось питання, які стануть предметом розгляду на вебінарі. Спробуємо з'ясувати, що означає в освіті вислів: “Спочатку діагноз, а потім рецепт”. Поміркуємо, яким чином можна використати напрацювання психологів та психотерапевтів у створенні власного методичного почерку.
План вебінару:
Кому це буде корисно:
менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.

Запис вебінару ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар