- Методика: наука чи стиль викладання?
- Хто для кого: учні для викладання чи викладання для учнів?
- Стандартизація чи індивідуалізація?
Кожному викладачеві доводиться випрацьовувати власний методичний почерк, індивідуальний стиль викладання.
Закономірно постають дилеми:
1) ми можна скрізь та завжди послуговуватись одним методичним стилем навчання?
2) яку методику освіти краще обрати: інформативну чи розвивальну? Або: як їх співвіднести?
3) Чи варто прилаштовувати методику навчання до особистості учня? Чи треба розробляти різні методики навчання залежно від контингенту здобувачів освіти?
Ось питання, які стануть предметом розгляду на вебінарі. Спробуємо з'ясувати, що означає в освіті вислів: “Спочатку діагноз, а потім рецепт”. Поміркуємо, яким чином можна використати напрацювання психологів та психотерапевтів у створенні власного методичного почерку.
План вебінару:
Кому це буде корисно:
менеджерам освіти будь-якого рівня (заступники директорів, директори шкіл, методисти), викладачам інститутів післядипломної педагогічної освіти, учителям-предметникам, вихователям шкіл-інтернатів, класним керівникам, соціальним педагогам, батькам учнів, психологам.
Немає коментарів:
Дописати коментар